ברולה שוקולד

מאז ההתנסות הראשונה שלי בקרם ברולה חיפשתי מתכון לברולה שוקולד. מודה, בחיים לא ראיתי ולא שמעתי! אבל אם אני יכולה לחשוב על זה – כל אחד יכול! ואכן, מצאתי אצל מרת'ה המלכה!!

אז ככה – המצרכים:

2 חבילות שמנת מתוקה

1 חבילה שוקולד (100 גרם, אני משתמשת במריר 60%)

1/4 כוס סוכר

5 חלמונים

זהו!!!!

הכנה:

מחממים את השמנת וממיסים בה את השוקולד ואת הסוכר.

את החלמונים מערבבים קלות (לא להקציף על מנת לא להכניס אוויר).

יוצקים קצת מהשמנת על החלמונים תוך כדי עירבוב, מחזירים לסיר את תערובת החלמונים דרך מסננת (נוצרות קצת חביתות קטנות), מערבבים עוד קצת וזהו. בשלב הזה אני מעבירה את כל הקרם דרך מסננת כדי להוציא עוד גושים וליצור קרם מאוד חלק וללא בועות אוויר.

יוצקים בתבניות אישיות או בבסיס פאי (יוצא מ-ע-ו-ל-ה), מניחים בתבנית מלאה במים ואופים ב-120 מעלות בין שעה לשעה וחצי (תלוי בתנור). המרקם הוא כזה שכשמזיזים את התבנית הקרם קצת זז באמצע.

לקרר כארבע שעות לפני ההגשה. מכיוון שאין לי ברנר והפטנט של הגריל לא עבד לי בפעם הקודמת, לא התחכמתי ופשוט הגשתי ככה – לא נשמעו טענות!!

מה שכן היה – הכנתי אתמול עוגיות טויל קוקוס של גורדון רמזי (עוד ניסיון ליצור פרחים), עד כה העוגיות המוצלחות ביותר, והשילוב בין השוקולד המריר לקוקוס הוא האהוב עלי (מפתיע לא?)

השארת תגובה

מתויק תחת מתכונים, שוקולד

כתיבת תגובה